wtorek, 21 lutego 2017

Zupełna bezinteresowność..


To było wiosną...jakoś w kwietniu...
Napisała do mnie Joasia..
 Jak dobrze pamiętam, że ma do oddania bardzo cienką wełnę
...a jako specjalistka od "pajęczyn" będę wiedziała co z nią zrobić...
Czy chcę?
Pewnie!!..nie myślałam ,że aż tyle!!
Wełenka tak cieniutka,że 100g zmieściło się w jednym kłębuszku..
Joasia od niedawna rozpoczęła swoją przygodę z chustami...i z tym samym wzorem co ja na początku...gail.
Pomyślałam więc, iż odwdzięczę się za ten cudowny prezent chustą ...pajęczynką

 
Wzór właśnie taki akuratnie pajęczynkowy..firebird wzór-klik
 
Jestem z niego podwójnie dumna ...bo sama rozpracowywałam wzór-składa się z 6 części...a mam z tym czasem sporo problemów:))
Joasiu...jeszcze raz bardzo ci dziękuję za ten cudowny, bezinteresowny gest.
Mam nadzieję ,że chusta sprawia ci wiele radości:)
Zapisz
Zapisz
Zapisz

53 komentarze:

  1. Pajęczynka godna mistrzyni.
    Widać, że są jeszcze dobrzy ludzie na świecie. Joasia, Ty ... i pewnie jeszcze ktoś o kim nie wiem :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze rozpływam się z zachwytu nad Twoimi Qrko chustami, kolejne zwiewne cudeńko :)
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Twoje pajeczynki. I zazdroszcze zdolnosci.
    Pozdrawiam
    A

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy wiesz, że znów zawstydziłaś wszystkie pająki na świecie? Nawet Caerostris Darwini schował się w najciemniejszy kąt, bo konkurencji nie wytrzymał. ;)
    A chusta nie dość, że ładna, to wygląda na bardzo milusińską.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ⚶  Palmette  ⚶

    OdpowiedzUsuń
  5. Qrko, myślałam o Tobie ostatnio i bardzo się ciesze, że jesteś :)
    Chusta jest przepiękna! I gratuluję Ci spadku wagi :* Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są te Twoje chusty....Jestem nimi oczarowana...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Raaanyyy boskie. ..Tylko tyle, bo jak się maja grabie i sekatory do tych pajęczych niteczek...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna pajęczynka i co więcej, wygląda również na przytulną :)
    Bardzo miły gest Joasi, zresztą nie pierwszy. Ja też zostałam przez nią obdarowana. Wierze, że to dobro do niej wraca ze zdwojoną mocą, bo fajna dziewczyna z niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mgiełka - cudo ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Joasia nie mogla znalezc lepszej pajeczyniarki dla swoich wloczek niz Ty, cudowne te kolory zieleni, ciekawe co z tego bedziesz robic...a chusta CUDNA!!! jestes mistrzynia, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze Kamilla napisała :)jesteś pajęczyniarką:)))ekstremalną:)))Twoje chusty pajęczynki są absolutnie cudowne:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany! ale cudne rzeczy robisz. Zdolniacha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie jesteście absolutnie fantastyczne;-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Chusta fantastyczna, jestem ciekawa co z pozostałej wełny wykombinujesz:-)))
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna ,delikatna...zresztą Ty zdolniacha jesteś i wszystko co robisz jest superowe :)pozdrówka zostawiam :)Lidka

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna:) Nic dodać, nic ująć...

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna i niezwykle delikatna chusta
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Mistrzostwo świata, taka pajęczynka, że tylko tulić i przytulać. Widać, że jedno dobre serduszko spotkało drugie, to takie budujące.:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się że znów jesteś:)))chusta śliczna i taka delikatna,na pewno się spodoba:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Chusta jak mgiełka - cudna i śliczna jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj dobrze znowu podziwiać Twoje prace, są jak mgiełka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie też jesteś mistrzynią pajęczyn, zawsze z przyjemnością je podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zawsze będą mnie zachwycać Twoje chusy, a fakt ,że tworzone są z tak delikatnych włóczek budzi mój wielki podziw dla Ciebie....

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dobrze, że jesteś ... ogromnie się stęskniłam. Taka wełenka to tylko dla Ciebie, bo kto robi takie delikatne cudeńka, tylko TY :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana jak dobrze że jesteś. Chusta od ciebie to prawdziwy skarb. Dziękuję jeszcze raz. Mam nadzieję że to lato pozwoli nam się spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo, bardzo ładne. Niezwykle misterna i pracochłonna robota. Podziwiam kunszt i cierpliwość. W ogóle Twój blog jest szczególnie miły... poczułem się jakbym wszedł do znajomego, bardzo ptzytulnego domu ze ślicznym ogrodem. Nastrojowe są te wszystkie bibeloty. Sama je wytwarzasz?

    Gallus 2.0

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekna ta chusta! Zdolniacha.. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Znowu piękna chusta Twojego autorstwa. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham Qrko Twoje pajęczyny a chusta, którą mam od Ciebie to moja ulubiona :* pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  30. Co za talent, ta chusta jest cudowna👏 piękności😊
    Pozdrawiam🤗

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś mistrzynią ;)) Ja bym się w tym zaplątała ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na urlopie cię nauczę:))))))) zrobimy wełnianą...grubą...taką w sam raz na upał..hihihihi

      Usuń
  32. Uff,tak piękne,jak pracochłonne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Niesamowicie piękna i misterna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jak dla mnie jesteś mistrzynią w robieniu pajęczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie cudowne pajęczniki...!
    Jesteś naprawdę mistrzynią pajęczynek ...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana jestem oczarowana , cudo zrobiłas !!! Pozdrawiam cieplutko i zyczę miłego wieczoru <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś pajęczarką mistrzynią! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Qrko twoje pajęczyny są bajeczne. Niejedna muszka chciałaby się w nie wkręcić :)
    Wiosenne już pozdrowienia przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zupelnie basniwoe pajeczynki.Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  40. Misterna robota, a bezinteresowny gest bardzo cenny :)

    Zniknęłaś na długo... wracaj już :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem w szoku, jakie to piękne:) Niczym pajęczynka, cieniutka i zwiewna. Pozdrawiam cieplutko i mile spędzonej majówki życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudna :) i taki piękny gest :) I za to właśnie uwielbiam blogosferę ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥✿DZIĘKUJĘ✿♥♥♥