sobota, 23 maja 2015

Turkusowo...


       Moja sąsiadka-przyjaciółka bardzo lubi turkus:))) Dodatki w kuchni  i na tarasie ma właśnie w takim kolorze:)) Dlatego też ,kiedy zamawiałam u Joasi -kilk,te-przeznaczone dla Kasi były turkusowe:
 
Wyszły Joasi cudnie:))))
Kiedy  u Ilonki-klik pojawiła się zabawa, z możliwością wygrania Ługi-klik
oraz lnianej serwetki-klik-nie wahałam się spróbować szczęścia.
Okazało się,że wszyscy uczestnicy zdobyli nagrody!!
Od dawno bardzo chciałam spróbować krochmalu -ługi-a nigdzie jej nie widziałam w sklepie...może to ślepota:))
Do wyboru były serwetki nie w moich kolorach...ale był kolor turkusowy..
 
Długo nie myśląc zaraz po otrzymaniu przesyłki-wypróbowałam krochmal.Rewelacja....ja nie lubię gotować krochmalu....nie zawsze dobrze dobrałam proporcje...a tu taka wygoda:)) Dla mnie jedynym minusem jest zapach...ładny,kwiatowy...ale ja wolałabym ,aby był bezzapachowy:))
Dziś zerwałam ze swojego ogrodu kalinę i biały bez....
Aby kwiaty się nie przewracały zrobiłam drabinkę z tasmy klejącej...
I piękną lniana serwetkę z bukietem zataszczyłam na taras przyjaciółki..
 
Pasuje do kocy...
do latarenki...
 Len jest jednak bezkonkurencyjny:)
ciekawe,czy zauważyła prezent???hihihi...bo podrzuciłam go po cichaczu:))

31 komentarzy:

  1. Piękny prezent, przyjaciółka będzie zapewne zachwycona.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te turkusy, takie radosne! Fajnie jest mieć za przyjaciółkę taką Qrkę:))) Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba musiała mieć ogromne klapki na oczach żeby nie zauważyć takiego prezentu. Też bym chciała mieć taką sąsiadke żeby dawała mi takie ciche prezenty:) pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Bo przyjaźń właśnie na tym polega :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłość na literę a... Tak się to nazywa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty podarowalaś, lubię turkus.
    Ługa to mój ulubiony krochmal, pięknie pachnie i super krochmali, a jestem z tych co pościel krochmalą.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jesteś fajna, taka niespodzianka... przyjaciółka na pewno zauważyła i założę się, że od razu wiedziała cóż to za chochlik :) fajny patent na bzy w wazonie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieć taką sąsiadkę jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te turkusy :) Myślę, że każdemu by się spodobały ...
    A bzy w wazonie zawsze są wspaniałe ....
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna babka z ciebie Qrko !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako przedstawiciel sponsorów "testowaniu" muszę stwierdzić,że w fajne ręce i pełną pomysłów głowę trafiła serweta z Ługą. Ciekawe co wymyśli w zamian obdarowana przyjaciółka ?! Super pomysł z tym kenzanem z taśmy klejącej - na pewno wykorzystam w mojej pracy z obrusami! Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez kocham turkusy! przyjaciółka na pewno zauważyła i zauroczył ja prezent :) CUDA!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię turkus i bzy :-)
    Bzy to kwiaty mojego dzieciństwa i miłe wspomnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Ciebie to przebiegła kobitka, Qrko! Fajna niespodziewajka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super niespodziankę zrobiłaś przyjaciółce :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. piekny kolor! dobra sasiadka jestes :D

    OdpowiedzUsuń
  16. a to się zdziwi:))))kochana jesteś:))szkoda,że nie mieszkasz bliżej,też byś mi mogła takie niespodzianki robić:))))nawet bez serwety,same kwiaty:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowe z tą taśmą !
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjaciółce pewnie mowę odebrała jak wyszła na taras :)) Piękny jej prezent zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  19. Musisz być cudną przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała niespodzianka, przyjaciółka na pewno była wzruszona i niesamowicie ucieszona :)
    Uściski serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyjaciółka na pewno będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne prezenty :))) Takie przyjaźnie są bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam turkusy :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cichaczem! Kochana babka z Ciebie, wiesz? :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi miło, że moje "wypieki" stanowiły część takiej pięknej niespodzianki Qrko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Turkus to kolor lata, ciepłego morza lśniącego w słońcu, piękne serducha tu widzę a pomysł z taśmą zaraz wykorzystam! Genialny! Pozdrawiam Cię Qrko!

    OdpowiedzUsuń
  27. Oooooo, fajnie mieć taką sąsiadkę, która takie prezenty podrzuca :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda ze nie mieszkam bliżej Was, Twój ogród i taras przyjaciółki...po prostu marzenie....ale może kiedyś w przyszłości będziemy mogły się razem cieszyć takimi obrazkami ;):)
    Pozdrawiam Was.... Ewa K.

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥✿DZIĘKUJĘ✿♥♥♥